یارا به دلم نشانه از توست

یارا به دلم نشانه از توست
 

وین زمزمه ی شبانه از توست

 آوای تو خفته در دل چنگ
 

شور غزل و ترانه از توست
 

هر شب منم و ستاره ی اشک
 

وین گوهر دانه دانه از توست
 

با آنکه جوانی ام بسر شد
 

در باغ دلم جوانه از توست
 

هرگز ز در تو رخ نتابم
 

سر از من و آستانه از توست
 

در پای تو جان سپردن از من
 

در من غم جاودانه از توست
 

جان را بطلب بها نخواهم
 

گر نار کنی بهانه از توست
 

خالیست دل ای کبوتر من
 

پرواز آشیانه از توست
 

بازآ که فرشته ی زمانی
 

ای ماه زمین زمانه از توست
 

دور از تو دلم چو شب سیاه است
 

ای ماه بیا که خانه از توست
 

از عشق تو نغمه خوان شهرم
 

غمناله ی عاشقانه از توست
 

شادم که ز بوسه های گرمت
 

بر روی لبم نشانه از توست
 

در شعر یگانه ی زمانم
 

وین منزلت یگانه از توست

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام

من منظورم این عکس بود اما سلیقه ها فرق داره اگه بخوای به نظر هر کی موضوع یا عکسهات رو عوض کنی که نمیشه وبلاگ تو

در هر صورت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد