بذار تا برات بگم

بذار تا برات بگم :
وقتی که فردا صب خورشید دامنشو رو شهر پهن کنه
وقتی که صدای بوق ماشینا سکوت خیابونو بهم بزنه
وقتی قاصدک مسافر از راه برسه و رو سکوی پنجره فرود بیاد
وقتی که فواره پارک با گلا و چمنا آب بازی کنه
وقتی صدای "بابا نان داد" بچه ها از پنجره کلاس شنیده بشه
وقتی که میوه فروش سر کوچه جلوی مغازه شو آب و جارو کنه
وقتی که اولین خمیر نونوائی با تن داغ تنور آشنا بشه
وقتی که اخبارگوی رادیو شروع کنه به خوندن دروغای رو کاغذ
و قتی که تو چشماتو باز کنی و صدای همیشگی روز و بشنوی !
من
من تو انتهای این روزگار لعنتی دارم دنبال یه جا پا می گردم که پامو روش محکم کنم !

                                                                                                سعید قنبری


نظرات 2 + ارسال نظر
خراباتی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحت ...... بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبت ..... من زنده از این جرمم و حاضر به مجازات ...... مرگ است مرا گر بزنم حرف ندامت

افسون دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.safhehsishei.blogfa.com

سلام

خیلی وبلاگ قشنگی داری

امیدوترم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد