چشم رضا و مرحمت بر همه باز می کنی

                  نوبت عاشقت شده این همه ناز می کنی؟

 

                                                            من که غریبـه نیستــم عاشقـم آشنــای تو

                                                            رسم وفا چه می کنی؟ قصه دراز می کنی؟

                                        

                  بی تو منـم غریبه و غریب تر ز من تویــی

                  غربت خود کجا بری؟ با که تو رازمی کنی؟

 

                                                           من که زپا فتـاده ام کـس نکند به من وفا

                                                           باز وفا کنی به حق یا که مجاز می کنی؟

                 

                  ناله زغم چو سردهم خنده زنی به روی من

                  روی کنـم به میـکده بانگ حجــــاز می کنی

 

                                                          ساز شکسته دلـم سـوز درون برون دهد

                                                         داغ به دل گذاریم، کوک به ساز می کنی؟

 

                 روز جــــزا رسـد مگــر تا کـه ز مـن یاد کنی

                 جان دو صد چو من بگیر،عمر دراز می کنی

 

                                                        می روم از شهر شما با دل غرقابه به خون

                                                        بال مرا که بسته ای، گوی که باز می کنی

 

                  خسته شدم زغصه ها، زگفته ها، نگفته ها

                  جان که سپـــارمت کنون ناله فراز می کنی

 

                  

نظرات 3 + ارسال نظر
پیام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ http://hasood.blogsky.com/

سلام خوب هستین من برای اخرین بار اپ کردم سر بزنید موفق باشید و سربلند یا علی خداحافظ

ساغر یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ http://sokoote-del.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی را به نگارش در آوردید.
این روزها تو وبلاگ هر کسی که میرم یا حرف از خداحافظیه یا خستگی !!!!!!

موفق باشید

ستایش یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

اگه لطف کنی اسم شاعر را هم ذکر کنی ممنون میشم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد