مسـتی و درد من و درمــان دلـــدارش کـجاست؟      

 بایع عشــــق من و دل را خـریـدارش کجاست؟

 

آنــکه از راه آمد و دل را گرفتـــارش چــو کرد                

حال بیند عشـــق من چشـــم فنا کارش کجاست؟

 

من به بند او چو بودم ، هیچ غیـــرش ناستـودم                   

نـا جــــی قلب من و دست رها کارش کجاست؟

 

روزها چشمم به راه است، شامگاهان غرق آب                   

مردم از تنهـــایی وبی کسی و عشـــق و سراب

 

آنــکه تنـــــها آمد وتنــــهائیم درمــــان نمـــــود                   

کــو بیـــاید تا ببیـند  یــار تنهـــایش  کجـاست؟

 

                                         افســــــر

نظرات 4 + ارسال نظر
نازی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://sarvesepid.persianblog.com/

پشت پنجره هوا غمگین است پشت پنجره بغض هوا می ترکد پشت پنجره اشک های آسمان جاری می شود پشت پنجره زندگی خیس می شود. گلهای باغچه میوه های مانده بر شاخه ی بی برگ حتا طناب بی رخت حیاط پشت پنجره حمام باران گرفته اند. آدم های خیس آدم های سرد گنجشک های خیس گنجشک های گرم. پشت این پنجره امروز آیا زندگی شسته می شود؟ زندگی از غبار غم و اندوه پاک می شود؟ ...... گربه ای آمد از آنسوی دیوار همسایه. گربه آنقدر بی حوصله بود که به سلام مرغ ها هم پاسخ نداد! به نگاه من ار این سوی پنجره هم اعتنایی نکرد! پنجره ی اطاقم با قاب زنگ زده اش تصویر پر رمز ورازی دارد. تصویر یک ظهر پاییزی در چشم من. ای مهربان آنسوی پنجره ی اطاقت چه می بینی!

ساغر دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ق.ظ http://sokoote-del.blogsky.com

سلام
خورشید را باور دارم حتی اگر امروز
درخشش اش را نبینم. عشق را باور دارم
حتی اگر ذره ای به چشم آید
او را باور دارم حتی اگر
هم اینک صدایش را نشنوم.
امید صبری است که روشنی
فانوسش از انوار خداست.

موفق باشید

نازی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ

آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست

نیلو فر یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ

همه شعار میدن نه؟؟
مثل نظرای بالا
اما کو کسی که دردتو بفهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد