تو را گم کرده ام امروز

و حالا لحظه های من

گرفتارسکوتی سرد و سنگینند

و چشمانم

که تا دیروز به عشقت می درخشیدند

نمی دانی چه غمگینند

چراغ روشن شب بود

برایم چشمهای تو

نمی دانم چه خواهد شد

پر از دلشوره ام

بی تاب و دلگیرم

کجا ماندی

که من بی تو هزاران بار در هر لحظه می میرم

مسـتی و درد من و درمــان دلـــدارش کـجاست؟      

 بایع عشــــق من و دل را خـریـدارش کجاست؟

 

آنــکه از راه آمد و دل را گرفتـــارش چــو کرد                

حال بیند عشـــق من چشـــم فنا کارش کجاست؟

 

من به بند او چو بودم ، هیچ غیـــرش ناستـودم                   

نـا جــــی قلب من و دست رها کارش کجاست؟

 

روزها چشمم به راه است، شامگاهان غرق آب                   

مردم از تنهـــایی وبی کسی و عشـــق و سراب

 

آنــکه تنـــــها آمد وتنــــهائیم درمــــان نمـــــود                   

کــو بیـــاید تا ببیـند  یــار تنهـــایش  کجـاست؟

 

                                         افســــــر