من آن مـرغ ســیه بخــتم، گریـــزان آشیـــان از من                     نه من از آشـیان خوشدل، نه خوشدل آشیــان از من

به هــر شــاخه رســیدم من، جفـــای باغبـان دیـــدم                     نه من از باغبان خوشدل، نه خوشدل باغبــان از من

به هر گل من نظر کردم، به طعنه پشت بر من کرد                     نه من ازهرگلی خوشدل،نه خوشدل یک گلی از من

نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://nahan-dar-jahan.blogsky.com

مرسی به من سر زدی دلاور

غره مشو که مرکب مردان مرد را
در سنگلاخ بادیه پی ها بریده اند
نومید هم مباش که رندان باده نوش
ناگه به یک ترانه به منزل رسیده اند

ستایش یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام

خسته نباشی


خیلی زیبا شده کلبت تبریک میگم
سیاه یا سفید
بیایید خاکستری باشیم



چرا باید یا سیاه باشیم یا سفید



چرا باید همه چیز رایا سفید ببینیم یا سیاه سیاه



نه عزیزانم همیشه زندگی مخلوطی از رنگهاست



بیایید زیبا بنگریم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد