بی تو به سر نمی شود

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود    

 

                                         داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود

 

دلم اگر به دست تو به نیزه ای نشان شود

 

                                       برای زخم نیزه ات سینه سپر نمی شود

 

صبوری و تحمل ات همیشه پشت شیشه ها

 

                                       پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمی شود

 

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود        

 

                                       داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود

 

به فکر سر سپرد نم به اعتماد شانه ات

 

                                      گریه  بخشایش من که بی ثمر نمی شود

 

همیشگی ترین من لاله  نازنین من

 

                                      بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمی شود

 

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود                     

 

                                      داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود

 

نظرات 1 + ارسال نظر
FAsvahid جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ

Axat VAghan GAHshange ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد