سلام دوستان گلم

کمتر از یک روز دیگه از عمر سال پیر ۱۳۸۴ باقی مونده

سالی که گذشت برای بعضیا سال خوبی بود و برای بعضیا

سخت و طاقت فرسا و رنج آور بود.

ولی این سال با همه خوبیا و بدیهاش گذشت.

باید خودمونو آماده کنیم واسه یه سال جدید. واسه یه تجربه

دیگه. واسه یه سرگذشت دیگه. بیایید این دم عیدی دلامونو

غبار روبی کنیم. بیایید کاری بکنیم که توی این سال جدید یه

سرنوشت خوب و مفید توی دفتر عمرمون ثبت بشه.

من هم به نوبه خودم فرا رسیدن این سال جدید رو حضورهمه

دوستان و همراهان تبریک عرض می کنم و از طرفی هم فرا

رسیدن اربعین حسینی رو خدمت شما بزرگواران تسلیت و تعزیت

عرض میکنم وآرزومیکنم خداوند منان به حق خون پاک امام حسین

این سال مقدس رو سالی پر از خیر و برکت برای همه شما عزیزان

قرار بده.

دوستان سر سفره هفت سین امسال و هنگام تحویل سال به امام حسین

متوسل بشین.من رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین

**التماس دعا**

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنده سیبری شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام وب زیبایی دارید
از مطالبتون بسیار لذت بردم.
از شما یه خواهش دارم.....من هم میخواهم یه وب داشته باشم . باید چه کار کنم
میشه منو راهنمایی کنید
ممنون میشم

ستایش یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
هفت سین قشنگی چیدی
با ارزوی بهترینها برای شما و خانواده محترمتون

ساغر سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.sokoote-del.blogsky.com

سلام
سال خوبی را برایتان آرزو می کنم سالی پر برکت پر بار

هفت سین قشنگی دارید

موفق باشید

مهرورز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.sarwar.blogfa.com

سلام همسفر عزیز!
تشکر از پیامتان.
من آن آهنگ را قبلا دانلود کرده بودم.
وبلاگ شما هم خیلی زیباست.
زود تر بروز کنید . می خواهیم از قلم تان فیض ببریم.
شاد و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد