سخنانی پند آموز از بزرگان

نومیدی اولین قدمی است که انسان به طرف قبر بر می دار                                                  (ناپلئون)

 

خوشا به حال آنانکه می بخشند بی آن که به یاد آرند، و می گیرند بی آنکه فراموش کنند     (الیزابت بیسکو)

 

تبسم خرجی ندارد، ولی سود بسیار می دهد                                                              (دیل کارنگی)

 

عشق واقعی آن است، که قادر به دادن همه چیز باشد بی آنکه در عوض چیزی بخواهد       (ماری هاموند)

 

برای نا امید، زمین به اندازه خود او تنگ است                                                              (تولستوی)

 

از زندگی قهر نکنید، زندگی ناز کسی را نمی کشد                                                             (پریور)

 

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست                                                                       (گوته)

 

هیچکس نمی تواند بدون رضایت شما، شما را مجبور به احساس حقارت کند                         (روزولت)

 

کارتان را بکنید، توانایی انجامش به دنبالش می آید                                                          (امرسون)

 

هر کس که قیافه دنیا را درآئینه عقل بنگرد، هرگز به آن دل نمی بندد                                            (؟)

 

هر گاه بتوانم بعد از شکست لبخند بزنم ، شجاع خواهم بود                                                  (ناپلئون)

 

کسی که به فکر انتقام باشد همیشه زخم های خود را تازه نگه می دارد                                     (باکرن)

 

اشخاصی که نمی توانند دیگران راببخشند،پُلهایی راکه بایدازآن عبورکنند،خراب می کنند   (هربرت اسپنر)

 

بیش از تمام دشمنان به نزدیکترین دشمن خود که زبان است، توجه داشته باشید                         (سقراط)

 

اگر به خطا رفتی، از برگشتن واهمه نداشته باش                                                           (کنفسیوس)

 

امید همانقدر برای انسان اهمیت دارد که بال برای پرندگان                                                    (هوگو)

 

یک قلب پاک از تمام معابد و مساجد زیبای جهان زیبا تر است                                                (ولتر)

نظرات 7 + ارسال نظر
مجنون خراباتی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

سلام بهت تبریک میگم سخنان زیبائی جمع آوری کردی

چرا از من جدا شد !


خدایا هرکه با من آشنا شد


نمی دونم چرا از من جدا شد


روز اول که اومد با وفا بود


وقتی نازش کشیدم بی وفاشد


باز سحر اومد ، آفتاب در اومد


با خنده گل شب به سر اومد


گلی دارم به گلزار زمونه


که در زیبایی و خوبی نشونه


بگوئید بیش نرنجونه دلم رو


که آهم سرد تر از باد خزونه

روزبه سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ http://rozbehdk.blogsky.com

سلام اول شدم مطالب ونکات جالبی بود

ستایش چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
تقریبا با بسیاری از این مطالب موافقم
موفق باشی
در ضمن من این تذهیب رو واسه کادر دور مطالبم انتخاب کردم
فعلا که بهش علاقه دارم
از تکراری بودنش فعلا شرمنده بزودی یه طرح جدید انتخاب میکنم تا از تکرار کم بشه
ممنون و موفق باشی

ساغر چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.sokoote-del.blogsky.com

سلام
از اینکه به من سر زدید ممنون
مطالب زیبایی را به نگارش در آوردید به خصوص این جمله

یک قلب پاک از تمام معابد و مساجد زیبای جهان زیبا تر است

موفق باشید

پیام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ق.ظ http://hasood.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدین منم لینک شما رو گذاشتم موفق باشید خداحافظ.

شبنم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ق.ظ http://kharabati5.blogfa.com

سلام .......... عیدت مبارک....
بسیار زیباست
احسنتم
شعر قشنگی بود............
موفق باشی ...
بدرود

ساغر یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.sokoote-del.blogsky.com

سلام
آرزو میکنم سالی خوب داشته باشید.
عیدتان مبارک

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد