بمیـــرید، بمیـــرید، در این عشــق بمیرید                  در این عشــق چـو مُردید، همــه روح پذیــرید

 

بمیـــرید، بمیـــرید، وزیـن مرگ نتــرسید                  کزیــن خــاک  بــرآییــد ،  سمــاوات  بگیـــرید

 

بمیـــرید ، بمیـــرید ، وزیــن نفـــس ببُرید                  که این نفس چو بند است و شما، همچو اسیرید

 

یکــی تیـــشه بگیــــریـد پـی حفــره زندان                  چــو زنــدان بشکـستــید، همــه شـاه و امیــرید

 

بمیـــرید، بمیـــرید ، وزیــن ابـــر بـر آیید                  جـــز این ابـــــر برآییـــد ، همــه  بدر مُنیـــرید

 

خموشید،خموشید،خموشی دم مرگ است                  هم از زنـدگی است اینـکه زخامــوش، نه پیرید

نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ق.ظ http://nahan-dar-jahan.blogsky.com

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم
دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

شبنم شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ب.ظ http://kharabati5.blogfa.com

دلم که شکوه ز دست تو با خدا میکرد

به یاد توست همه لحظه های هستی من
میان شکوه نهانی ترا دعا میکرد

دل تو کاش که یک لحظه یاد ما میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد