خداوندا....

خداوندا...

 

اگر مردانگی این است،

به نا مردی قسم نامرد مردانم که دستی بر قرآن جاویدت بیاویزم

 

تو گفتی کعبه واجب است

هر که به آن روی آورد عادل است

ولی من دیده ام عادلی را، که بر دستی مِی و دست دگر پیمانه ای را

و از بهر تو کفر و استغفار می خواند

 

خداوندا...

 

اگر روزی بشر گردی

زحالم با خبر گردی

پشیمان می شوی از قصه خلقت

از این بدعت

 

خداوندا...

 

اگر روزی به زیر آیی زعرشت

و رخت فقر پوشی

و بهر لقمه نانی

غرورت را به زیر پای نا مردان بریزی

زمین و آسمان را کفر می گویی

نمی گویی؟؟!!

 

خداوندا...

 

تو بر شاهین، درس خونخواری و خونریزی آموختی

تو مرغان ضعیف را طعمه ساختی

همانا خلق کردی گرگ و روبَه هر دو موذی

خدایا پس تو خود هم آتش افروزی

 

دلم می خواهد، با آوای رعد آسا، زنم فریاد و گویم که خدا نیست

خدایی که زحالم بی خبر باشد، خدا نیست

 

امشب نالۀ نِی خدای من است

امشب بادۀ مِی خدای من است

 

وَه ، زبانم لال، چشمم کور

چه بی پرده سخن گفتم

چه اسرار دلم را، بی پرده عیان کردم

اگر توهین به درگاه الهی شد

 

                        << خداوندا ببخشایم، ببخشایم، ببخشایم>>

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:01 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
ممنونم به من سر زدی
کل کل با خدام کل کل
ای بابا
میدونی خدا اینقدر بخشنده و مهربونه که هر گله ای ما انسانها ازش کنیم بازم میگه بنده منه دلش گرفته بزار بگه اگه به من نگه به کی بگه
بس هر چه میخواهد دل تنگت بگوی
موفق باشی
دیگه نگی نظر نمیدما

پژمان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ http://nahan-dar-jahan.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
حضور شما در وبلاگ حقیر موجب دلگرمی و خوشحالی شد
از اظهار لطفتون ممنونم و به خاطر توصیه ای که راجع به فونت کرده بودید بازم ممنون

از آخرین باری که به وبلاگتون سر زدم احساس میکنم وبلاگ شما نیز وزین و پر محتوا تر شده و سعی میکنم مرتب بهتون سر بزنم

و اما راجع به خدا
خدا اونقدر خوبه که میگه : بنده بیا پیش ما حتی اگه ناسزا هم میگی بازم بیا پیش ما ولی جای دیگه نرو

بهرحال :
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

موفق باشید

نیایش شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

منتظر اثار شما

نیایش شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

منتظر اثارت هستم

نیایش شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ

منتظر اثارت هستم

بانو چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.khordad56.blogfa.com

سلام
شعرت محشر بود
۱۰۰۰ بار خوندمش
میشه بگی شاعرش کیه؟
حتما می خوام بدونم
ممنون میشم
یا حق

بماند ... جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://khodajoonsalam.persianblog.ir

سلام . اگر به ما هم یه تک سر بزنی پیش پای حضور گرمت قطعا کم میارم [گل]
یا علی [گل]
منتظریم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد