بی تو من زنده نمانم

بی تو طوفان زده دشت جنونم

صید اقتاده به خونم

تو چه سان می گذری غافل از اندوه درونم

بی من از شهر سفر کردی و رفتی

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی

قطره ای اشک فرو ریخت به چشمان سیاهم

تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم

نگهت هیچ نیافتاد به راهی که گذشتم

چون در خانه ببستم دگر از پای نشستم

گوئیا زلزله آمد

گوئیا خانه فرو ریخت سر من

بی تو من در همه شهر غریبم

بی تو کس نشنود از این دل بشکسته صدایی

برنخزید دگر از مرغک پر بسته نوایی

تو همه بود و نبودی                       تو همه شعر و سرودی

چه گریزی ز بر من                       که ز کویت نگــریــزم

گر بمیرم ز غــم دل                      به تو هــرگــز نستیــزم

من و یک لحظه جدایی

                          نتوانم... نتوانم...

                                             ** بی تو من زنده نمانم **

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ساغر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.sokoote-del.blogsky.com

سلام

نوای عاشقان در بی نوائیست
دوام عاشقیها در جدائیست


موفق باشید

ستایش شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام
چرا آپ دیت نمیکنی
قهر کردی با ما؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد