چگونه فراموش کنم تو را؟

چگونه فراموشت کنم تو را؟

 که از خرابه های بی کسی به قصر سپید عشق هدایتم کردی.

عاشقی بی قرار و یاری با وفا برای خویش ساختی.

آهو بره ای شدی که دوستی گرگ را پذیرفتی.

و برای اشکهای او شانه هایت را ارزانی داشتی.

و با صداقت عاشقانه ات دلش را به دست آوردی.

چگونه فراموشت کنم تو را، که سالها در خیالم سایه ات را می دیدم.

وطپش قلبت را حس می کردم. وبه جستجوی یافتنت به در گاه پرودگار دعا می کردم، که ای خدا پس کی او را خواهم یافت.

چگونه فراموشت کنم تو را؟

که همزمان با تولد ت در قلبم همه را فراموش کردم.

برایم تمامی اسمها بیگانه شده اند و همه خاطراتم مرده اند.

دستم را به تو می دهم، قلبم را به تو می دهم، فکرم را نیز به تو می دهم.

بازوانم را به تو می بخشم، و نگاهم از آن توست، و شانه هایم که نپرس. دیگر با من غریبه اند و تمامی لحظات تو را می خواهند و برای عطر نفسهایت د لتنگی می کنند.

چگونه فراموش کنم تو را؟

که قلم سبزم را به تو هدیه کردم که حتی نوشته هایت همرنگ نوشته هایم باشند.

پیش ترها سبز را نمی شناختم . بهتر بگویم ، با سبز رفاقتی نداشتم. سبز را با تو شناختم و دلم می خواهد که با یاد تو همیشه سبز بنویسم.

دلت را به من بده، فکرت را به من بده، سرت را روی شانه هایم بگذار.

و بگذار عطر کلماتت را میان هم قسمت کنیم...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ق.ظ

وب لاگ قشنگی داری. خیلی زیباست.
واقعا لذت بردم ازش.
هر وقت بتونم بازم سر می زنم بهت.
امیدوارم هر روز تازه نگهش داری و نذاری کهنه بشه.

shabnam سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام
خوبی
دیگر دلم را با هیچکس قسمت نخواهم کرد!

دلم را ریخته ام بیرون.

سهم تو همین لبخند خشکیده قابش بر لبانم است،
ببخش اگر سهم پرنشاط خنده هایت

را در لبخند خشکی فقط ریخته ام
http://kharabati5.blogfa.com
بدرود

امیر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بو سه می آیم و آن را قبل از چیدن ستاره های قلبت روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم.

وبلاگ زیبایی دارید مطالبتان هم زیباتر از زیبایی توصف نوشتار !
به من سر بزنید خوشحال میشم
موفق باشید

هلیا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://niloofare-mordab.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنون که به من سر زدی ولینکمو به وبلاگ زیبات اضافه کردی.با اجازت منم همین کار رو می کنـــــــــــم.موفق باشی...بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد