کاش

کـا ش شبـی سر برود، حوصله حوصله ها                تا که بگویم به تو از غربت این چلـچله ها

 

ای که خیــال تو شده روشنــی خاطـــر من                گوشه چشمـی بنــما، آه از این فاصــله ها

 

چشــم به ره دوخـته و مانده دل سا ده من                در هــوس دیــدن تــو، منتظــر قا فــله ها

 

عشـق نجیب شرقـی ام، حسـن خدادادی تو               بسته به پای دل ما، سلسله در سلســله ها

 

رفتـی و من بی تو شدم، رهگذر کوچه غم               ساده بگویم گل من، دل ز تو دارد گــله ها

 

باز همـان دغدغه گـل، کرده در اندیشه من              باز همـان فاصـله ها... پای من و آبــله ها

 

زمزمه می کرد سحر، زیر لبش سوته دلی              کاش شبی سر برود، حوصـله حوصـله ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد