عشق

گـوینـد ز عشـق کن جدایـی                                   ایـن نیست طـریق آشنایی

 

من قـوت ز عشق می پذیرم                                   گـر میرد عشق من بمیرم

 

پرورده عشـق شد سرشتـم                                   جز عشق مباد سر نوشتم

 

آن دل که بود زعشق خالی                                   سیـلاب غمش براند حالـی

=============================================

یارب به خـــدایــی خداییت                             وانـــگه به کمــــال پادشــاهیـت

 

کـز عشق به غایتی رسانم                            کــاو ماند اگــــر چه من نما نـــم

 

از چشمه عشق ده مرا نور                          وین سرمه مکن ز چشم من دور

 

گر چه زشراب عشق مستم                         عاشـــق تر از این کنــم که هستم

=============================================

این جمله که گفتــه ام فســانه است               با تو به سخــــن مرا بهــانه است

 

چون عشق تو در من استوار است               با صورت تو مـرا چه کــار است؟

 

عشــــــق تو رقیـــب راز مـــن باد               زخـــــم تو جـــــگر نواز مـــن باد

 

با زخـم من ار چه مرهمـــی نیست               چون تو به سلامتـــی غمــی نیست              نظامی گنجوی

=============================================

نظرات 2 + ارسال نظر
ارسلان چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام داداشی
مر سی خیلی کارت درسته
عشق کردم
آفرین عالیه
آرزومند آرزوهای شما
ارسلان

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:57 ب.ظ

هرشبم نالیه رازیست که گفتن نتوان

رازی از دوری یاریست که گفتن نتوان

بی مه روی تو کوکبه تابنده مرا

روز روشن شب تاریست که گفتن نتوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد