پاسخی برای او

سلام. یه سلام گرم و صمیمی به همه شما عزیزان.

ببخشید که دیر سلام کردم.

نمی خوام شعر بنویسم . می خوام حرف دلمو بگم.حرفی که همیشه توی دلم سنگینی می کنه. 

آدما توی یک نگاه به همدیگه علاقه مند می شن. توی یک هفته مهرشون به دل هم می شینه. توی یک ماه به هم عادت می کنن.

با یه کلمه از هم سیر می شن.توی یک چشم به هم زدن از هم جدا می شن . ولی یک عمر طول می کشه که همدیگه رو فراموش کنن.

اما من با یه نگاه عاشق شدم.بهش عادت کردم. هیچ وقت ازش سیر نشدم و نمی شم. اما تقدیر ازم جداش کرد. فلک ظالم بینمون فاصله انداخت. اما قسم می خورم که تا عمر دارم منتظرش می مونم و هرگز فراموشش نمی کنم.

                                                                    قسم می خورم

                                                                              قسم می خورم

                                                                                       قسم می خورم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

زیبا و دلسوز مینویسی گلم

چی بگم من چی بگم.....

نظرام و که ثبت نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد